تبلیغات فضای مجازی

هر آنچه باید از فضای مجازی ببینید

تبلیغات فضای مجازی

هر آنچه باید از فضای مجازی ببینید

چگونه در اینستاگرام از شر پست های پیشنهادی خلاص شویم



با این حال، بسیاری از کاربران دریافت پست های پیشنهادی در فیدهای خود را دوست ندارند و می خواهند جلوی نمایش آنها را بگیرند. در این مقاله یاد می گیرید که چگونه پست های پیشنهادی را از فید اینستاگرام خود حذف کنید.


نحوه مخفی کردن پست های پیشنهادی

هر زمان که پست پیشنهادی را در فید اینستاگرام خود پیدا کردید که به آن علاقه ای ندارید، می توانید آن را مخفی کنید. در این فرآیند، به اینستاگرام اجازه می‌دهید که دیگر این نوع پست‌ها را به شما نشان ندهد.


در اینجا نحوه پنهان کردن پست های پیشنهادی آمده است:




در پست پیشنهادی که می خواهید پنهان کنید، روی سه نقطه عمودی در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.


روی «علاقه‌مند نیستم» ضربه بزنید. سپس سه گزینه خواهید داشت:


روی "X" کلیک کنید تا پست های پیشنهادی مرتبط با موضوع مشابه را مشاهده نکنید.

برای متوقف کردن هرگونه پیشنهاد با کلمات خاص، روی "Aa" کلیک کنید.

برای خاموش کردن همه پست‌های پیشنهادی به مدت 30 روز، روی نماد ساعت کلیک کنید.



آیا امکان مخفی کردن تبلیغات وجود دارد؟

برای مخفی کردن تبلیغات، روند مشابه است. فقط در این مورد هیچ راهی برای متوقف کردن آنها برای یک دوره مشخص وجود ندارد.


در اینجا نحوه حذف یک تبلیغ از فید خود آورده شده است:


روی سه نقطه عمودی در گوشه سمت راست بالای آگهی کلیک کنید.


در منوی پاپ آپ، چندین گزینه را پیدا خواهید کرد:

مخفی کردن تبلیغات

گزارش آگهی اگر پست توهین‌آمیز، از نظر جنسی نامناسب، دلالت بر تقلب یا مرتبط با سیاست دارد، از این مورد استفاده کنید.

می‌توانید بفهمید که چرا اینستاگرام فکر می‌کند به این تبلیغات علاقه دارید.

اطلاعات بیشتر را می توانید در اکانت اینستاگرام مسئول کمپین تبلیغاتی دریافت کنید.

اطلاعات کلی در مورد نحوه عملکرد تبلیغات اینستاگرام دریافت کنید.


چگونه از شر قرقره های پیشنهادی خلاص شویم

اینستاگرام ممکن است نه تنها پست‌ها، بلکه حلقه‌ها را نیز پیشنهاد کند. اگر به حلقه‌های پیشنهادی علاقه ندارید، می‌توانید آنها را با هشتگ‌ها یا زیرنویس‌هایی با کلمات، ایموجی‌ها و عبارات خاص مخفی کنید. این قابلیت فقط در اپلیکیشن اینستاگرام برای آیفون و اندروید موجود است. برای پنهان کردن قرقره های پیشنهادی ناخواسته این مراحل را دنبال کنید:


در حلقه ای که می خواهید پنهان کنید، روی سه نقطه در گوشه پایین سمت راست کلیک کنید.


روی «علاقه‌مند نیستم» ضربه بزنید. بعد، شما سه جایگزین خواهید داشت.


اگر نمی‌خواهید حلقه‌های پیشنهادی دیگری از آن کاربر دریافت کنید، روی «انتشارهای پیشنهادی از…» ضربه بزنید.

روی «Aa» ضربه بزنید تا به اینستاگرام اطلاع دهید که نمی‌خواهید پست‌های پیشنهادی با کلمات، عبارات یا ایموجی‌های خاص را ببینید. هر کلمه یا ایموجی مورد نظر خود را در منوی پاپ آپ تایپ کنید و آنها را با کاما از هم جدا کنید. (مثال: word1، word2، emoji). روی «انجام شد» ضربه بزنید.

روی «این پست باعث ناراحتی من شد» ضربه بزنید تا اینستاگرام را در مورد موضوعات حساس مطلع کنید.


توجه داشته باشید که تمام این تغییرات ممکن است تا ۲۴ ساعت طول بکشد تا در حساب شما فعال شوند. فهرست کلمات، شکلک‌ها، عبارات و هشتگ‌هایی که در فهرست قرار می‌دهید، حلقه‌های کاربرانی را که دنبال می‌کنید پنهان نمی‌کند، حتی اگر حاوی یکی از عناصر فهرست باشند.



چرا پست های پیشنهادی را می بینم؟

چندین عامل تعیین کننده پست های پیشنهادی در فید اینستاگرام و صفحه ناوبری شما هستند. اطلاعاتی که اینستاگرام برای تعیین پست‌هایی که ممکن است به آن‌ها علاقه داشته باشید، استفاده می‌کند:


ارتباطات شما اینستاگرام به حساب‌هایی که دنبال می‌کنید و فعالیت‌های شما با آن حساب‌ها، از جمله عکس‌های لایک شده و اشتراک‌گذاری شده، توجه زیادی دارد. علاقه شما به حساب‌های خاص باعث می‌شود اینستاگرام پست‌های مشابه و حساب‌های مرتبط را به شما نشان دهد.

فعالیت شما در مواردی، لازم نیست یک حساب کاربری را دنبال کنید تا به اینستاگرام اطلاع دهید که به موضوع خاصی علاقه دارید. عکس‌ها، نظرات و پست‌های به اشتراک گذاشته شده شما نیز برای تعیین علایق شما استفاده می‌شوند.

پست های ارزشمند فعالیت شما در اینستاگرام تنها عاملی نیست که یک پست پیشنهادی را به فید شما می آورد. اگر یک پست به رسمیت شناخته شود و افراد زیادی با آن تعامل داشته باشند، اینستاگرام آن را به عنوان یک موضوع پرطرفدار به فید شما اضافه می کند تا از دست ندهید.

حساب مهم وقتی حساب کاربری محبوب شد، اینستاگرام آن را در فید شما به شما پیشنهاد می کند. این حساب ممکن است به علایق شما مرتبط باشد یا نباشد.

چرا اکانت های پیشنهادی را می بینم؟

اکانت های پیشنهادی به طور مرتب در فید اینستاگرام شما ظاهر می شوند. این اطلاعاتی است که پلتفرم برای انتخاب حساب‌هایی که در فید شما نشان داده می‌شوند استفاده می‌کند:


لیست مخاطبین. اگر به اینستاگرام اجازه دسترسی به لیست مخاطبین گوشی خود را داده اید، برنامه به طور خودکار هر یک از حساب های آنها را جستجو می کند و آنها را به شما پیشنهاد می کند.

کاربرانی که فالو نشده اند. اگر یک کاربر اینستاگرام را برای مدت معینی فالو کرده اید و سپس آن را حذف کرده اید، اینستاگرام اغلب آن را در نوار حساب های پیشنهادی نشان می دهد.

افرادی که ممکن است بشناسید. زمانی که شما فالوورها و فالوورهای مشترک زیادی با یک کاربر اینستاگرام داشته باشید، برنامه آن کاربر را می‌شناسد و به شما پیشنهاد می‌کند.

نحوه غیرفعال کردن حساب های پیشنهادی

در اینجا یک راه ساده برای حذف اکانت پیشنهادی اینستاگرام که نمی‌خواهید دنبال کنید، آورده شده است:


نوار کناری را با حساب های پیشنهادی پیدا کنید.


در گوشه سمت راست بالای هر حساب پیشنهادی، یک "X" پیدا خواهید کرد. روی آن کلیک کنید و آن کاربر دیگر پیشنهاد نخواهد شد. توجه داشته باشید که هیچ راه بازگشتی از این تصمیم وجود ندارد. برای دنبال کردن آن حساب، باید آن را در مرورگر جستجو کنید.


اگر می خواهید سرعت حذف کاربران پیشنهادی را افزایش دهید، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:


در نوار "Discover People"، روی "See All" در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.


یک برگه جدید با حساب های پیشنهادی شما باز می شود. از لیست، می‌توانید روی «X» کوچک در کنار هر حسابی که نمی‌خواهید دنبال کنید، کلیک کنید.


سوالات متداول

چگونه پیشنهادات جستجوی اینستاگرام را هنگام تایپ پاک کنم؟

هیچ راهی برای پاک کردن پیشنهادات هنگام تایپ چیزی در نوار جستجو وجود ندارد. حتی پس از پاک کردن تاریخچه جستجوی شما، اینستاگرام در مورد اکانت هایی که ممکن است به موضوع جستجوی شما علاقه مند باشد، پیشنهاداتی ارائه می دهد.


چگونه کش اینستاگرام خود را پاک کنم؟

اگر آیفون دارید، تنها راه برای پاک کردن کش خود حذف نصب و نصب مجدد برنامه است. با این حال، در گوشی های اندرویدی این مراحل را دنبال کنید:


1. به «تنظیمات» و سپس «برنامه‌ها» بروید. در بخش «برنامه‌های دیگر»، اینستاگرام را پیدا خواهید کرد.


2. سپس روی «Storage» کلیک کنید و روی «Clear Cache» ضربه بزنید.


به یاد داشته باشید که برنامه بازنشانی می شود، بنابراین نه تنها حافظه پنهان خود را پاک می کنید. اما تمام عکس ها و پست های ذخیره شده خود را از دست بدهید.


آیا حساب های پیشنهادی من کاربرانی هستند که از نمایه من بازدید می کنند؟

هیچ راهی برای تعیین اینکه آیا حساب هایی که اینستاگرام به شما پیشنهاد می کند کاربرانی هستند که از پروفایل شما بازدید می کنند وجود ندارد. با این حال، اینستاگرام برای انتخاب کاربران پیشنهادی شما از پارامترهای دیگری مانند دوستان مشترک، هشتگ هایی که استفاده می کنید و موقعیت جغرافیایی شما استفاده می کند.


چگونه در پیشنهادات دیگران ظاهر شوم؟

روش خاصی برای نمایش در جعبه های پیشنهادی دیگر کاربران وجود ندارد. با این حال، می‌توانید با دنبال کردن حساب‌های مشابه، ارسال محتوای ارزشمند و با کیفیت و استفاده از هشتگ‌های مرتبط، دسترسی به حساب خود را افزایش دهید.


چرا نمی توانم پست های پیشنهادی را در فید خود ببینم؟

در حالی که برخی از کاربران می‌خواهند از شر پست‌های پیشنهادی اینستاگرام خلاص شوند، برخی دیگر دوست دارند در این پلتفرم حرکت کنند تا حساب‌های جدید مرتبط با علایق خود را پیدا کنند. اگر ویژگی پست‌های پیشنهادی‌تان را فعال کرده‌اید و نمی‌توانید آنها را ببینید، احتمالاً این مشکل مربوط به برنامه است. بهترین راه حل حذف و نصب مجدد اینستاگرام است. گاهی اوقات، منبع مشکل این است که برنامه از کار افتاده است. در این صورت فقط باید منتظر بمانید تا مشکل برطرف شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد