تبلیغات فضای مجازی

هر آنچه باید از فضای مجازی ببینید

تبلیغات فضای مجازی

هر آنچه باید از فضای مجازی ببینید

نمی توانید ویدیو را در توییتر آپلود کنید؟ همه راه حل هایی که نیاز دارید!

نمی توانید ویدیو را در توییتر آپلود کنید؟ همه راه حل هایی که نیاز دارید!


چگونه در اندروید ویدیوها را در توییتر آپلود می کنید؟

هنگام آپلود یا ارسال ویدیو در توییتر در اندروید، چند راه مختلف را می توان دنبال کرد. راه اول این است که به وب سایت توییتر بروید و روی پیوند «آپلود ویدیو» کلیک کنید.


این شما را به صفحه ای می برد که می توانید فایل ویدیویی خود را از دستگاه خود انتخاب کنید. پس از انتخاب ویدیو، روی دکمه «آپلود» کلیک کنید و منتظر بمانید تا آپلود کامل شود.


از طرف دیگر، یکی دیگر از راه های آپلود ویدیو در توییتر در اندروید، استفاده از اپلیکیشن توییتر است. برای انجام این کار، برنامه را باز کنید و با جزئیات حساب خود وارد شوید.


سپس، بر روی دکمه "Tweet" ضربه بزنید و نماد "دوربین" را از گزینه های ظاهر شده انتخاب کنید. از اینجا، می‌توانید یک ویدیوی جدید ضبط کنید یا یکی از گالری دستگاه خود را انتخاب کنید.


هنگامی که ویدیوی خود را انتخاب کردید، دوباره روی دکمه «توییت» ضربه بزنید و منتظر بمانید تا آپلود کامل شود.


چرا رسانه ها در توییتر آپلود نمی شوند؟


نمی‌توان ویدیو را در توییتر اندروید آپلود کرد

اگر در آپلود رسانه در توییتر مشکل دارید، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. در اینجا برخی از دلایل بالقوه وجود دارد:


1. ممکن است فایل شما خیلی بزرگ باشد: اندازه فایل را بررسی کنید و مطمئن شوید که کمتر از 512 مگابایت است.


2. ممکن است سعی کنید یک نوع فایل پشتیبانی نشده را آپلود کنید. در حال حاضر توییتر از فایل های JPEG، GIF و PNG پشتیبانی می کند.


3. ممکن است مشکلی در اتصال اینترنت شما وجود داشته باشد. روتر یا مودم خود را مجددا راه اندازی کنید و سپس دوباره آپلود کنید.


4. مطمئن شوید که از آخرین نسخه مرورگر خود استفاده می کنید. اگر از یک مرورگر قدیمی استفاده می کنید، ممکن است در بارگذاری رسانه ها مشکل ایجاد کند.


چگونه ویدیوی خود را برای توییتر سازگار کنم؟

اگر می خواهید ویدیویی را در توییتر به اشتراک بگذارید، باید با فرمت MP4 با کدک H.264 و صدای AAC باشد. حداکثر حجم فایل 512 مگابایت و حداکثر طول آن 160 ثانیه است. همچنین می‌توانید یک ویدیو را از طریق برنامه تلفن همراه توییتر آپلود کنید .


توییتر چه فرمت ویدیویی را می پذیرد؟

توییتر انواع فرمت های ویدئویی از جمله MP4، MOV و AVI را می پذیرد.


نمی توان ویدیو را در توییتر 2023 آپلود کرد

اگر ویدیوی شما طولانی تر یا با فرمت دیگری است، سعی کنید آن را با استفاده از یک مبدل ویدیوی آنلاین رایگان تبدیل کنید . وقتی فرمت ویدیوی شما درست شد، دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید و سپس دوباره ویدیو را آپلود کنید.


اگر کار نکرد، اتصال اینترنت خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که به یک شبکه Wi-Fi متصل هستید یا اگر از شبکه تلفن همراه استفاده می کنید به اندازه کافی اجازه داده دارید.


اگر هنوز در آپلود ویدیوها در توییتر مشکل دارید، برای راهنمایی بیشتر با تیم پشتیبانی آنها تماس بگیرید


چگونه بدون از دست دادن کیفیت ویدیو را در توییتر آپلود کنیم؟

بر کسی پوشیده نیست که توییتر یک پلت فرم قدرتمند برای به اشتراک گذاری محتوای ویدیویی است. در واقع، طبق داده‌های اخیر، احتمال بازتوییت شدن توییت‌های حاوی ویدیو شش برابر بیشتر از توییت‌های بدون ویدیو است.


اما چیزی که بسیاری از مردم متوجه نمی‌شوند این است که وقتی ویدیویی را در توییتر آپلود می‌کنید، لازم نیست کیفیت آن به قیمت تمام شود.


در اینجا نحوه آپلود ویدیو در توییتر بدون از دست دادن کیفیت آورده شده است:


1. از یک ابزار رمزگذاری مانند Handbrake یا Adobe Media Encoder استفاده کنید تا فایل ویدیوی خود را قبل از آپلود در توییتر فشرده کنید. این به کاهش حجم فایل بدون تأثیر قابل توجهی بر کیفیت ویدیو کمک می کند.


2. هنگام ایجاد توییت، گزینه “Add media” را انتخاب کنید و سپس روی “Upload videos” کلیک کنید. بالاترین کیفیت موجود (تا 1080p) را از منوی کشویی انتخاب کنید. این اطمینان حاصل می کند که ویدیوی شما در هنگام توییت بهترین به نظر می رسد.


3. هنگامی که توییت ویدیوی خود را اضافه کردید، فراموش نکنید که عنوان و توضیحات قانع کننده ای را اضافه کنید تا کاربران بدانند که قرار است چه چیزی را تماشا کنند!


با پیروی از این نکات ساده، می توانید مطمئن شوید که ویدیوهای خود در توییتر عالی به نظر می رسند بدون اینکه کیفیت را کاهش دهید.


نتیجه

اگر می خواهید ویدیویی را در توییتر آپلود کنید و کار نمی کند. ابتدا مطمئن شوید که ویدیوی شما در یکی از فرمت های پشتیبانی شده (MP4 یا MOV) باشد. اگر اینطور است، پس اندازه فایل را بررسی کنید - ویدیوها باید کمتر از 512 مگابایت باشند.


اگر ویدیوی شما هنوز کار نمی کند، سعی کنید تلفن و/یا برنامه توییتر را مجددا راه اندازی کنید .