تبلیغات فضای مجازی

هر آنچه باید از فضای مجازی ببینید

تبلیغات فضای مجازی

هر آنچه باید از فضای مجازی ببینید

چگونه T-data ایجاد کنیم؟

چگونه T-data ایجاد کنیم؟

در قسمت قبل نحوه استفاده از تی دیتای آماده برای افزایش ممبر کانال تلگرام را به شما آموزش دادیم. اما اگر می خواهید خودتان T-data ایجاد کنید، باید کارهای دیگری را نیز انجام دهید. همانطور که گفتیم استفاده از T-data بهترین پاسخ به این سوال است که چگونه یک عضو جعلی بسازیم. زیرا می توانید با استفاده از حساب های T-Data در تعداد زیادی کانال یا گروه های تلگرامی مشترک شوید. بنابراین این یک راه عالی برای افراد برای مدیریت چندین کانال یا گروه تلگرام است. برای ایجاد T-Data، ابتدا باید یک پوشه حاوی تعداد زیادی پوشه جدید ایجاد کنید. پوشه های جدید باید برابر با تمام داده های T باشد که می خواهید ایجاد کنید. سپس یک نسخه قابل حمل از تلگرام را در داخل هر کدام کپی کنید. پس از انجام این کار باید وارد هر کدام از آن ها شوید و با کمک یک شماره مجازی یک اکانت تلگرام بسازید.

ساخت اکانت تلگرام آسان است. فقط پوشه های جدید را باز کرده و start massaging را انتخاب کنید. پس از وارد کردن شماره مجازی کدی به همان شماره مجازی برای شما ارسال می شود. با وارد کردن کد در قسمت مشخص شده، ساخت اکانت به پایان می رسد. پس از ایجاد اکانت، آن را به طور کامل ببندید و نسخه پرتابل تلگرام را حذف کنید. البته در نظر داشته باشید که فایل های tdata و log.txt را پاک نکنید. پس از انجام این کار برای تمام پوشه های جدید، آنها را کپی کرده و به پوشه ای به نام شماره منتقل کنید. در نهایت برنامه ادمین تلگرام را باز کنید و به راحتی با استفاده از شماره های مجازی وارد تمامی اکانت هایی که ساخته اید وارد شوید. اکنون می توانید با حساب های TD Data وارد کانال های مختلف شده و در آنها مشترک شوید.



ممبر فیک تلگرام چگونه ممبر جعلی بسازیم

تفاوت بین اعضای جعلی و اعضای واقعی چیست؟

بسیاری از مدیران کانال های تلگرامی ترجیح می دهند از اعضای جعلی برای افزایش ممبر کانال خود استفاده کنند. اعضای جعلی غیر واقعی هستند، بنابراین نمی توانند کانال هایی را که در آن عضو هستند ترک کنند. به همین دلیل وقتی تعداد معینی ممبر جعلی را وارد کانالی می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که این ممبرها برای مدت طولانی در کانال شما باقی خواهند ماند. اما اعضای واقعی هر زمان که بخواهند می توانند کانال شما را ترک کنند، بنابراین میزان افت این نوع اعضا بیشتر خواهد بود.



همچنین هزینه ای که برای خرید یا ساخت ممبر جعلی می پردازید بسیار کمتر از هزینه جذب ممبر واقعی است. حتی می توان گفت این مهارت یکی از 0 گزینه بازاریابی تلگرام است. به همین دلیل خرید اعضای جعلی برای کانال هایی که فقط می خواهند عضو کانال خود را افزایش دهند ارزان تر است. نکته دیگری که در مورد اعضای جعلی باید در نظر داشت این است که اعضای جعلی تاثیری در افزایش تعداد بازدید پست های شما ندارند.

چگونه ممبر فیک تلگرام اضافه کنیم؟
سوال اینجاست که آیا می توانید یک ممبر جعلی تلگرام به کانال یا گروه خود اضافه کنید؟

پاسخ ساده است، کار بسیار سختی در پیش دارید. برای افزودن هر عضو جعلی به یک شماره مجازی نیاز دارید و برای هر شماره مجازی باید یک بار وارد اکانت تلگرام خود شوید و سپس وارد کانال یا گروه مورد نظر شوید.

این فعالیت هزینه و زمان بسیار بالایی برای شما دارد. به عنوان مثال، اگر هر شماره مجازی 1 دلار قیمت دارد، برای افزودن ده هزار عضو باید 10000 شماره مجازی خریداری کنید و خرید 10000 شماره مجازی 10000 دلار برای شما هزینه دارد.

در Telegrammember.co با تکنولوژی خاصی که داریم تعداد اعضای کانال یا گروه شما را با هزینه ای مناسب افزایش می دهیم.

چگونه می توانم مشترک تلگرام بخرم؟
اگر به تازگی کانال یا گروهی در تلگرام ایجاد کرده اید یا کانال یا گروهی دارید که تعداد ممبر کمی دارد، خرید ممبر تلگرام راه حلی هوشمندانه برای شماست.

چرا باید برای کانال یا گروه خود عضو بخرم؟
هر کاربری که وارد کانال یا گروه شما می شود اولین چیزی که به آن نگاه می کند تعداد اعضای شماست. فرض کنید کاربری در حال حاضر وارد کانال یا گروه تلگرام شما شده است، به احتمال زیاد این کاربر عضو کانال یا گروه شما خواهد بود اگر تعداد اعضای شما بیشتر باشد. به عنوان مثال به ازای هر 100 کاربر که وارد کانال شما می شود، اگر 10000 عضو داشته باشید، 40 نفر عضو می شوند و اگر فقط 30 کاربر داشته باشید، یک نفر عضو می شود.

شما می توانید اعضای کانال تلگرام را از سایت ما خریداری کنید. دو مقاله زیر به شما در خرید این سرویس کمک می کند.

چگونه ممبر تلگرام بخریم؟
چگونه خدمات ما را بخریم؟
آیا خرید ممبر فیک تلگرام برای من مفید است؟
بله – به روند جذب اعضا و افزایش فروش محصول شما کمک زیادی می کند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد