تبلیغات فضای مجازی

هر آنچه باید از فضای مجازی ببینید

تبلیغات فضای مجازی

هر آنچه باید از فضای مجازی ببینید

نحوه فعال کردن حذف خودکار در تلگرام



فعال کردن حذف خودکار در تلگرام بسیار ساده است. تلگرام یک برنامه پیام رسان است که به دلیل ویژگی های حفظ حریم خصوصی محبوب است. یکی از این قابلیت ها به کاربر اجازه می دهد تا حذف خودکار در تلگرام را فعال کند. این بدان معناست که چت هایی که با یک مخاطب خاص دارید می توانند به طور خودکار بدون ورودی دستی شما حذف شوند. برای این کار کافی است چند تنظیمات را در اکانت تلگرام خود تغییر دهید . این اطمینان حاصل می کند که پیام هایی که می خواهید حذف کنید به طور خودکار بدون هیچ نسخه پشتیبان پس از یک بازه زمانی خاص که البته توسط شما انتخاب می شود حذف می شوند.


در این مقاله به بررسی مراحلی می پردازیم که می توانید برای استفاده از این قابلیت تلگرام دنبال کنید. به خواندن ادامه دهید تا در مورد مراحل بیشتر بدانید.



نحوه حذف خودکار پیام ها در تلگرام


فعال/غیرفعال کردن حذف خودکار در تلگرام: 5 مرحله

مرحله 1- برنامه تلگرام را باز کنید: اول از همه باید اپلیکیشن تلگرام را باز کنید. این انتظار دارد که شما برنامه را قبلاً روی دستگاه تلفن همراه خود نصب کرده باشید و حساب ثبت شده شما قبلاً وارد آن شده باشید.


برای باز کردن برنامه تلگرام باید لیست برنامه های نصب شده روی تلفن همراه خود را مرور کنید.

به مرور این لیست ادامه دهید تا زمانی که نماد برنامه تلگرام را پیدا کنید.

این نماد مانند یک دایره آبی رنگ است که یک هواپیمای کاغذی سفید رنگ روی آن ظاهر می شود. یک بار روی این نماد ضربه بزنید تا برنامه باز شود.

تصویر با عنوان Enable Auto Delete در مرحله 1 تلگرام

مرحله 2- روی مخاطبی که می‌خواهید چت آن را به طور خودکار حذف کنید ضربه بزنید: پس از باز کردن برنامه، لیستی از چت‌ها در صفحه موبایل شما ظاهر می‌شود.


در این چت ها پیمایش کنید و به دنبال نام مخاطبی باشید که می خواهید چت آن را به طور خودکار حذف کنید.

هنگامی که نام مخاطب را پیدا کردید، می توانید یک بار روی آن ضربه بزنید تا چت آنها باز شود.

تصویر با عنوان Enable Auto Delete در مرحله 2 تلگرام

مرحله 3- روی نماد سه نقطه ضربه بزنید: صفحه جدیدی در صفحه موبایل شما ظاهر می شود که صفحه چت آن مخاطب خواهد بود. در این صفحه می توانید تمام پیام های قبلی که با یکدیگر رد و بدل کرده اید را مشاهده کنید.


در گوشه سمت راست بالای همان صفحه، سه نقطه به صورت عمودی ظاهر می شود.

روی این سه نقطه ضربه بزنید. این نماد منوی آن مخاطب خاص است.

تصویری با عنوان Enable/Disable Auto Delete در مرحله 3 تلگرام

مرحله 4- روی پاک کردن تاریخچه ضربه بزنید: پس از اینکه سه نقطه را تایپ کردید، یک منوی بازشو در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش موبایل شما ظاهر می شود. این منو لیستی از گزینه ها را دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.


گزینه سوم در این لیست برای پاک کردن تاریخچه کامل است. می توانید این گزینه را با نمادی که درست در کنار آن ظاهر می شود شناسایی کنید.

این یک نماد جارو خواهد بود. یک بار روی این گزینه ضربه بزنید.

تصویری با عنوان Enable Auto Delete در مرحله 4 تلگرام

مرحله 5- محدوده زمانی را به دلخواه خود انتخاب کنید و آن را فعال کنید: پس از انجام مرحله قبل گزینه جدیدی در صفحه موبایل شما ظاهر می شود. یک دکمه آبی رنگ با تاریخچه واضح روی آن نوشته شده است.


با ضربه زدن روی آن می توانید چت خود را با آن مخاطب خاص حذف کنید.

در زیر این دکمه، گزینه دیگری ظاهر می شود که به عنوان پیام های حذف خودکار در این چت خوانده می شود.

محدوده ای از بازه های زمانی درست در زیر آن ظاهر می شود. شما می توانید محدوده زمانی را به دلخواه خود تنظیم کنید. 

تصویر با عنوان Enable Auto Delete در مرحله 5 تلگرام

اگر می خواهید گزینه حذف خودکار را برای هر 24 ساعت فعال کنید، روی 24 ساعت کلیک کنید. این به طور خودکار پس از هر 24 ساعت چت شما را حذف می کند. به همین ترتیب، شما همچنین می توانید این گزینه را برای یک هفته و یک ماه انتخاب کنید. این گزینه را می توان در هر زمانی که بخواهید با انجام همان فرآیند غیرفعال کرد. همچنین در بسیاری از موارد می توانید چت های حذف شده خود را بازیابی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد