تبلیغات فضای مجازی

هر آنچه باید از فضای مجازی ببینید

تبلیغات فضای مجازی

هر آنچه باید از فضای مجازی ببینید

نحوه ویرایش استوری در اینستاگرام




 





چگونه یک داستان را قبل از ارسال آن ویرایش کنیم

از راه‌هایی که اینستاگرام به شما امکان ویرایش استوری را می‌دهد، هشتگ‌ها، موقعیت جغرافیایی، استیکرها و موارد دیگر است. در اینجا تمام روش هایی وجود دارد که می توانید استوری های اینستاگرام خود را با استفاده از برنامه اینستاگرام برای آیفون و اندروید شخصی سازی کنید. به خاطر داشته باشید که امکان آپلود استوری اینستاگرام از نسخه وب اپلیکیشن وجود ندارد.


استیکرها را اضافه کنید

اینستاگرام طیف گسترده ای از استیکرها را ارائه می دهد که می توانید به استوری های خود اضافه کنید. ابتدا، باید با افزودن عکس یا ویدیویی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، داستانی ایجاد کنید. برای انجام آن، این مراحل را دنبال کنید.


به نماد نمایه خود در گوشه سمت چپ بالا بروید. همه جدیدترین عکس‌ها و ویدیوهای خود را خواهید دید. موردی را که می خواهید در استوری خود پست کنید انتخاب کنید.


هنگامی که تصویر یا ویدیو به صفحه اصلی اضافه می شود، می توانید دو انگشت خود را روی صفحه نمایش گوشی یا تبلت خود قرار دهید تا اندازه و مکان آن را روی صفحه تغییر دهید.


انگشت خود را به چپ و راست بکشید تا یک فیلتر از فیلترهایی که اینستاگرام از پیش تعیین شده است به استوری خود اضافه کنید.


روی نماد برچسب در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. یک منوی جدید با گزینه های مختلف ظاهر می شود.


در منوی استیکرها، استیکرهای پرطرفداری را می‌بینید که در طول زمان تغییر می‌کنند و برخی همیشه در دسترس خواهند بود. در اینجا لیستی از استیکرهایی وجود دارد که می توانید به استوری های خود اضافه کنید.




سوال خاص با این استیکر می توانید هر سوالی که دوست دارید از مخاطبان خود بپرسید. سوال می تواند حداکثر 60 کاراکتر باشد. هر زمان که فردی پاسخ داد، یک اعلان دریافت خواهید کرد و گزینه ای برای ارسال مجدد پاسخ در یک داستان جدید دریافت خواهید کرد.

هشتگ. افزودن هشتگ به استوری به شما این امکان را می دهد که با پست خود به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. شما می توانید هر هشتگی که می خواهید بنویسید. با این حال، اینستاگرام نیز محبوب ترین موارد مرتبط با موضوع شما را پیشنهاد می کند.

موقعیت تو. هر زمان که یک دنبال کننده روی برچسب موقعیت مکانی کلیک کند، می تواند منطقه ای را که استوری را در آن پست کرده اید، ببیند.

موسیقی اضافه کنید. با استیکر موسیقی می توانید آهنگ مورد علاقه خود را به استوری های خود اضافه کنید. در صفحه، می‌توانید انتخاب کنید که آیا فالوورهای شما می‌توانند جلد آلبوم یا متن آهنگ را ببینند.

برچسب نظرسنجی برچسب نظرسنجی مانند "سوال" است اما چند تفاوت دارد. ایجاد یک نظرسنجی به شما امکان می دهد سوال را بپرسید و پاسخ ها را سفارشی کنید. با استفاده از این برچسب، نتایج بی‌درنگ از بازخورد مخاطبان خود دریافت خواهید کرد.

گیف. افزودن گیف به استوری های اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که احساسات خود را ابراز کنید و داستانی بسازید که در عین حال از نظر بصری جذاب باشد. وقتی روی برچسب "Gifs" کلیک می کنید، یک نوار جستجو برای یافتن مورد دلخواه خود خواهید داشت.

کسی رو تگ کن استیکر "منشن" به شما امکان می دهد یکی از دنبال کنندگان خود را در استوری خود تگ کنید.

شمارش معکوس هنگام آماده شدن برای یک رویداد خاص، می توانید از برچسب شمارش معکوس استفاده کنید. به مردم اجازه می‌دهد زمان باقی‌مانده برای رویداد را بدانند و زمانی که روز بزرگ فرا می‌رسد، اعلان دریافت می‌کند.

زمان و آب و هوای فعلی این استیکرها به فالوورهای شما اطلاعات و زمینه بیشتری برای استوری شما می دهند.

امتحان می توانید یک سوال چند گزینه ای بپرسید و پاسخ ها را سفارشی کنید. این یک راه سرگرم کننده برای تعامل و بازی با فالوورهای خود است.

ارتباط دادن. اگر داستانی را با اطلاعات مفیدی ارسال می کنید که ممکن است دنبال کنندگان شما به آن علاقه مند باشند، می توانید برچسب "پیوند" را انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد URL سایتی را که تبلیغ می کنید اضافه کنید.

اضافه کردن متن

در استوری های اینستاگرام خود می توانید هر پیامی را که می خواهید اضافه کنید فقط با تایپ آن. در اینجا نحوه افزودن متن به داستان های خود آورده شده است.


به نماد نمایه خود در گوشه سمت چپ بالا بروید. همه جدیدترین عکس‌ها و ویدیوهای خود را خواهید دید. موردی را که می خواهید در استوری خود پست کنید انتخاب کنید.


هنگامی که تصویر به صفحه اصلی اضافه می شود، می توانید دو انگشت خود را روی صفحه نمایش گوشی یا تبلت خود قرار دهید تا اندازه و مکان آن را روی صفحه تغییر دهید.


برای افزودن فیلتر به استوری خود، انگشت خود را به چپ و راست بکشید. اگر نه، می توانید با نسخه اصلی بروید.


روی نماد "Aa" در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. شما به طور خودکار این گزینه را خواهید داشت که پیامی را تایپ کنید.


در سمت پایین صفحه، فونت های مختلفی را خواهید دید.


برای تغییر اندازه متن، نوار کناری سمت چپ صفحه را بالا و پایین بکشید.


در بالای صفحه، گزینه های دیگری برای ویرایش متن پیدا خواهید کرد.


برای تغییر موقعیت متن روی خطوط افقی کلیک کنید.

روی دایره رنگی ضربه بزنید تا رنگ ماساژ خود را تغییر دهید.

نماد با یک "A" و دو ستاره کوچک به شما امکان می دهد جلوه خاصی به متن اضافه کنید.

اگر می خواهید پیام شما جلوه حرکتی داشته باشد، روی "A" با دو خط ضربه بزنید.

یک نقاشی بکشید

همچنین می توانید یک نقاشی به استوری های خود اضافه کنید تا پست خود را شخصی تر و تزئینی تر کنید. اگر می خواهید در استوری های اینستاگرام خود نقاشی کنید، این مراحل را دنبال کنید:


به نماد نمایه خود در گوشه سمت چپ بالا بروید. همه جدیدترین عکس‌ها و ویدیوهای خود را خواهید دید. موردی را که می خواهید در استوری خود پست کنید انتخاب کنید.


وقتی تصویر به صفحه اصلی اضافه شد، دو انگشت خود را روی صفحه نمایش گوشی یا تبلت خود قرار دهید تا اندازه و مکان آن روی صفحه تغییر کند.


برای افزودن فیلتر به استوری خود، انگشت خود را به چپ و راست بکشید.


روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید و از منو، روی "Draw" ضربه بزنید.


شما می توانید از انگشت خود برای تزئین داستان خود هر طور که دوست دارید استفاده کنید. در بالای صفحه، در صورت اشتباه، ابزارهای مختلف مداد و یک پاک کن خواهید داشت.


در پایین صفحه، می‌توانید رنگ نقاشی را انتخاب کنید.


اگر می خواهید اندازه قلم مداد را تغییر دهید، می توانید از نوار کناری سمت چپ استفاده کنید. آن را با انگشت خود به بالا و پایین بکشید.


افکت های اینستاگرام را اضافه کنید

اینستاگرام افکت‌های سرگرم‌کننده بسیاری را ارائه می‌کند که می‌توانید قبل از ارسال آنها به استوری‌های خود اضافه کنید. در اینجا نحوه افزودن یک افکت به داستان های خود آورده شده است.


به نماد نمایه خود در گوشه سمت چپ بالا بروید. همه جدیدترین عکس‌ها و ویدیوهای خود را خواهید دید. موردی را که می خواهید در استوری خود پست کنید انتخاب کنید.


هنگامی که تصویر به صفحه اصلی اضافه می شود، می توانید اندازه و مکان آن را روی صفحه با استفاده از دو انگشت تغییر دهید.


روی نماد "ستاره ها" در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. در پایین صفحه، افکت های زیادی را خواهید دید. انگشت خود را به چپ و راست بکشید تا جلوه های موجود را ببینید. در صفحه اصلی، یک پیش نمایش از نتیجه را دریافت خواهید کرد.


نسخه داستان پس از ارسال

متأسفانه، تعداد گزینه های موجود برای ویرایش استوری اینستاگرام پس از ارسال آن محدود است. شما نمی توانید داستان را به شدت تغییر دهید مگر اینکه آن را حذف کنید و دوباره شروع کنید. در اینجا تغییراتی که می توانید ایجاد کنید و نحوه انجام آنها آورده شده است.


به استوری اینستاگرامی که می خواهید ویرایش کنید بروید و روی سه نقطه در گوشه پایین سمت راست کلیک کنید.


روی "Story Setting" ضربه بزنید. منوی جدیدی با عنوان "کنترل های داستان" ظاهر می شود. در اینجا می توانید:


کاربران اینستاگرامی را که نمی خواهید استوری شما را ببینند انتخاب کنید.

یک گروه منتخب از دوستان را که می‌خواهید داستان شما را ببینند انتخاب کنید.

تصمیم بگیرید که چه کسی می تواند به داستان شما پاسخ دهد. شما می توانید بین همه، فقط دنبال کنندگان خود یا هیچ کس یکی را انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید «ذخیره داستان‌ها در فیلم دوربین» را فعال کنید تا مطمئن شوید استوری‌های خود را از دست نمی‌دهید.

اگر می‌خواهید داستان‌ها را ذخیره کنید اما نمی‌خواهید در رول دوربین گوشی خود قرار بگیرند، «ذخیره داستان‌ها در بایگانی» را انتخاب کنید. شما تنها فردی هستید که می توانید از حساب اینستاگرام خود به آرشیو دسترسی داشته باشید.

سوالات متداول استوری اینستاگرام

آیا امکان حذف استوری اینستاگرام قبل از 24 ساعت وجود دارد؟

استوری اینستاگرام هر زمان که بخواهید قابل حذف است. بر روی سه نقطه در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید و "حذف" را از منو انتخاب کنید.


آیا می توانم کاربرانی را انتخاب کنم که می توانند استوری اینستاگرام من را ببینند؟

آره. اگر می خواهید استوری اینستاگرام خود را از دید چند کاربر مخفی کنید، می توانید از منوی تنظیمات استوری این کار را انجام دهید. روی سه نقطه در گوشه پایین سمت راست داستان خود ضربه بزنید. از منو، "Story settings" را انتخاب کنید. در بخش «مشاهده»، «پنهان کردن داستان از» را خواهید دید. می توانید تمام کاربرانی را که می خواهید استوری خود را از آنها مخفی کنید در آن بخش اضافه کنید.


چرا همیشه همین کاربران در بالای لیست بینندگان استوری اینستاگرام من قرار دارند؟

لیست بینندگان داستان بر اساس کاربرانی است که بیشترین تعامل را با نمایه شما دارند. وقتی شخصی به طور مرتب از نمایه شما بازدید می کند، به همه استوری های شما واکنش نشان می دهد و پست های شما را لایک می کند، خوشبختانه آن شخص در بالای لیست بینندگان استوری شما ظاهر می شود.


ایجاد استوری اینستاگرام هرگز آسان‌تر نبوده است

استوری های اینستاگرام راهی سریع برای به اشتراک گذاشتن لحظاتی از روزتان با فالوورهایتان تنها به مدت 24 ساعت است. با این حال، این بدان معنا نیست که آنها باید کسل کننده باشند. اینستاگرام ابزارهای زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آنها برای ویرایش استوری های خود استفاده کنید تا آنها را سرگرم کننده تر و جذاب تر کنید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد