تبلیغات فضای مجازی

هر آنچه باید از فضای مجازی ببینید

تبلیغات فضای مجازی

هر آنچه باید از فضای مجازی ببینید

چگونه پیج خود را در اینستاگرام رفع انسداد کنیم


.


اینستاگرام تقریباً در مورد فیدهای کاملاً تنظیم شده و عکس های سفر است. پلت فرم سرگرم کننده است و دسترسی به آن را آسان می کند. و اینستاگرام نیز جایی است که افراد مشهور نیز در آن حضور دارند.


چگونه از ممنوعیت اینستاگرام دور شویم

زمانی که به طور ناگهانی خود را با ممنوعیت IP اینستاگرام می بینید می تواند بسیار ناراحت کننده باشد. یک لحظه با خوشحالی در میان عکس‌ها و ویدیوها پیمایش می‌کنید و لحظه‌ای دیگر، قفل می‌شوید.


این ممنوعیت می تواند آسیب برساند و حتی ممکن است ناعادلانه باشد. بنابراین، آیا راهی برای دور زدن آن وجود دارد؟ بیایید نگاهی دقیق‌تر به همه گزینه‌های موجود برای دور زدن ممنوعیت اینستاگرام بیندازیم.


چرا تحریم شدید؟

اینستاگرام پست‌ها، حساب‌ها و نظرات همه را در تلاش برای کنترل بهتر تجربه کاربر مدیریت می‌کند. ممکن است با ممنوعیت های سخنان نفرت پراکنی و قلدری آشنا باشید. اما این فقط نوک کوه یخ است. هدف متا محافظت از کاربران در برابر سایر جنبه های مضر استفاده از رسانه های اجتماعی مانند کلاهبرداری و شکارچیان است.


بنابراین، ممکن است تعجب کنید که چگونه این کار باعث شد حساب شما در سطل زباله مجازی اینستاگرام قرار گیرد.


در اینجا لیستی از فعالیت هایی است که می تواند شما را در اینستاگرام ممنوع کند:



این پلتفرم به تمام عوامل امتیاز اعتماد مثبت و منفی نگاه می کند. در کمپ اقدام مثبت، مدت زمانی است که حساب خود را نگه داشته اید. اکانت های جدیدتر در صورت انجام اقدامات خاصی احتمال مسدود شدن بیشتری دارند .

گرفتن تعامل (لایک، فالو، و غیره) می‌تواند حساب شما را در مدت زمان کوتاهی در آب داغ کند. اگر پست‌های زیادی را دوست دارید، حساب‌های زیادی را دنبال می‌کنید یا برای فالوورها پرداخت می‌کنید، ممکن است اینستاگرام به فعالیت اسپم مشکوک شود.

ارسال هرزنامه در مورد پست های دیگران یکی دیگر از رفتارهای مخاطره آمیز است. در حالی که برخی از کاربران و اینفلوئنسرها دوست دارند روی پست‌های تصادفی نظر بدهند تا حساب خود را تقویت کنند، انجام بیش از حد آن می‌تواند باعث ممنوعیت شما شود.

چندین دستگاه پرچم قرمز دیگری هستند. شاید یک تبلت، گوشی هوشمند، و یک کامپیوتر داشته باشید (بسیار معمولی). اگر از هر سه برای لایک کردن، نظر دادن و ارسال در مدت زمان کوتاهی استفاده کنید، ممکن است تحریم شوید. این رفتار می تواند نشان دهنده یک حساب اسپم باشد، پس مراقب باشید.

هشدارهای قبلی در مورد یک رفتار خاص دریافت کرده اید و از خواسته های اینستاگرام پیروی نکرده اید . اینستاگرام به کاربرانی که دستورالعمل‌های انجمن آن را نقض می‌کنند، قبل از مسدود کردن حساب، هشدار می‌دهد.

استفاده از نرم افزارها و ربات های شخص ثالث اقدام دیگری است که منجر به مسدود شدن حساب کاربری می شود. توسعه‌دهندگان اینستاگرام این پلتفرم را همانطور که می‌خواهند طراحی کرده‌اند و وقتی دیگران تلاش می‌کنند آن را دستکاری کنند، خیلی خوشحال نمی‌شوند.

ماهیت آدرس IP حساب نیز مهم است. طبق اعلام اینستاگرام، آی پی های موبایل قابل اعتمادترین و پس از آن آی پی های مسکونی هستند. در نهایت، IP های عمومی و پروکسی آخرین لیست هستند.

برای دریافت یک ایده واضح از اینکه چرا ممکن است شخصی ممنوعیت IP دریافت کند، باید نمرات اعتماد منفی نیز در نظر گرفته شود.


نحوه دور زدن ممنوعیت IP اینستاگرام با استفاده از VPN

زمانی که اینستاگرام علیه یک حساب کاربری اقدام کند، این شرکت دسترسی کاربر را به پلتفرم ممنوع می کند. راه انجام این کار نه تنها بستن حساب بلکه جلوگیری از استفاده در آینده است. این بدان معناست که اینستاگرام دستگاه مربوط به حساب کاربری را ممنوع خواهد کرد.


برای دور زدن این ممنوعیت، می توانید یک تلفن جدید تهیه کنید، از یک پروکسی استفاده کنید یا آدرس IP خود را با VPN تغییر دهید. در حالی که گزینه دریافت یک دستگاه جدید کاملاً قابل توضیح است، اما ممکن است مناسب ترین راه حل نباشد. که ما را با یک سرور پروکسی یا VPN می‌گذارد.


یکی از راه حل های مقرون به صرفه تر، استفاده از پروکسی است، اما آن ها چندان ایمن نیستند و این احتمال وجود دارد که کار نکنند.


از طرف دیگر، استفاده از یک سرویس VPN قابل اعتماد ممکن است این کار را انجام دهد. یک VPN IP شما را پنهان می کند و گزینه قابل اعتماد دیگری ایجاد می کند.


خدمات VPN متعددی وجود دارد و واقعیت این است که همه آنها نمی توانند اینستاگرام را شکست دهند. به خاطر داشته باشید که متا مالک اینستاگرام و فیس‌بوک است، به این معنی که آنها راه‌های پیچیده‌ای دارند تا ببینند چه زمانی کاربران سعی می‌کنند آدرس‌های IP خود را پنهان کنند.


خبر خوب این است که برخی از خدمات VPN پروتکل های جامعی نیز دارند. به عنوان مثال، ExpressVPN اغلب برای کاربران اینستاگرام که با ممنوعیت IP دست و پنجه نرم می کنند، مورد استفاده قرار می گیرد. آنها برنامه هایی را برای اندروید، آیفون، مک، ویندوز و برنامه های افزودنی برای کروم منتشر می کنند.


برای استفاده از VPN برای دور زدن ممنوعیت اینستاگرام، این کار را انجام دهید:


VPN را در دستگاه محدود شده فعال کنید. ما از ExpressVPN برای مثال خود استفاده می کنیم.


اگر از دستگاه تلفن همراه استفاده می کنید، برنامه VPN را دانلود کنید. سپس، یک مکان را انتخاب کنید.


برای شروع VPN روی نماد پاور کلیک کنید.


اکنون اینستاگرام را باز کنید و حساب کاربری جدید خود را همانطور که به طور معمول انجام می دهید ایجاد کنید.


به خاطر داشته باشید که ExpressVPN یک آدرس IP مسکونی ارائه نمی دهد به این معنی که این راه حل ممکن است برای همیشه کار نکند. متا ممکن است IP مرکز داده یا آدرس دائماً در حال تغییر را شناسایی کند و بنابراین حساب جدید شما را مسدود کند.


شما ممکن است فقط منتظر بمانید

یکی از جنبه های مهم ممنوعیت IP اینستاگرام این است که معمولاً موقتی است. اگر ثبت نام برای VPN پیچیده یا بسیار گران به نظر می رسد، می توانید به سادگی منتظر ممنوعیت باشید.


پس از مدتی، ارائه دهنده خدمات اینترنت شما (ISP) آدرس IP شما را تغییر می دهد. ممکن است ندانید دقیقا چه زمانی این اتفاق می افتد، اما همه ISP ها بعد از مدتی آن را تغییر می دهند.


اگر می‌خواهید این فرآیند را دور بزنید، سعی کنید برای مدتی از اتصال داده تلفن همراه خود استفاده کنید. اپراتورهای شبکه تلفن همراه اغلب در تخصیص مجدد IP به کاربران خود بسیار سریعتر عمل می کنند.


اما انتظار برای رفع ممنوعیت اینستاگرام اغلب بهترین اقدام است زیرا به این معنی است که قوانین اینستاگرام را کاملاً رعایت کرده اید.


سوالات متداول اضافی

در اینجا پاسخ‌های بیشتری وجود دارد که به شما کمک می‌کند به پیمایش اینستاگرام برگردید.


تحریم های اینستاگرام چقدر طول می کشد؟

به طور معمول، شما با ممنوعیت 24 تا 48 ساعته اینستاگرام مواجه می شوید. با این حال، تمام اقدامات بعدی شما مورد توجه قرار می گیرد و ممنوعیت به راحتی قابل تمدید است.


چند روز ممکن است زیاد نباشد، اما هر چیزی بیشتر از آن ممکن است کاربران را وادار کند که به دنبال راه حل های جایگزین برای بازگشت به پلتفرم باشند.


اگر ممنوعیت اینستاگرام یک اشتباه بود چه؟

ممنوعیت IP اینستاگرام همیشه باعث دردسر می شود و گاهی اوقات می تواند کاملاً ناعادلانه باشد. اگر تمام کارهایی که انجام دادید چند عکس بیشتر از حد معمول بود و دوستانتان را با انبوهی از نظرات محبت آمیز پر می کردید، چه؟


خوشبختانه، اگر فکر می‌کنید این ممنوعیت یک اشتباه بوده است، می‌توانید پرونده خود را در اینستاگرام مطرح کنید. با دریافت ممنوعیت، یک پنجره اینستاگرام روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود تا به شما اطلاع دهد که به طور موقت مسدود شده اید.


پیامی خواهید دید که نشان می دهد از برخی ویژگی ها سوء استفاده کرده اید. با این حال، ممکن است پیام همچنین بیان کند که اگر فکر می‌کنید اشتباه بوده است، می‌توانید به آنها اطلاع دهید.


بنابراین، می‌توانید یکی از دو عمل را انتخاب کنید: «به ما بگویید» یا «نادیده گرفتن». اگر «به ما بگویید» را انتخاب کنید، می‌توانید توضیح دهید که چرا فکر می‌کنید این ممنوعیت ناعادلانه است و اینستاگرام آن را بررسی خواهد کرد.


Shadowban اینستاگرام چیست؟

اگر می‌خواهید اکانت اینستاگرام خود را افزایش دهید، ممکن است نام "سایهبان اینستاگرام" بدنام را شنیده باشید. این چیزی است که بسیاری از سازندگان اینستاگرام از آن می ترسند و در واقع یک اتفاق واقعی است.


اساساً این نوع ممنوعیت نشان دهنده تلاش های اینستاگرام برای محدود کردن انواع خاصی از محتوا و حساب ها بدون اطلاع کاربران است.


اگر اینستاگرام محتوای خاصی را به دلایلی غیرقابل قبول تشخیص دهد، به سادگی در صفحه فید یا کشف کسی نشان داده نمی شود، حتی اگر می توانید آن را در شبکه خود ببینید.


این اجرا مدتی است که مورد انتقاد قرار گرفته است، اما به خاطر داشته باشید که اینستاگرام آشکارا اعتراف نکرده است که آنها این کار را عمدی انجام می دهند. اما شواهد حکایتی فراوانی وجود دارد .


آیا اینستاگرام می تواند اکانت شما را برای همیشه غیرفعال کند؟

پاسخ کوتاه این است که بله – اینستاگرام می تواند و در شرایط خاص اکانت شما را غیرفعال یا غیرفعال کند. بنابراین، چگونه متوجه می شوید که اکانت شما غیرفعال شده است؟


هنگامی که می خواهید وارد شوید، پیامی ظاهر می شود. برای مثال، حساب اینستاگرام شما به دلیل نقض حق چاپ غیرفعال می شود.


ممکن است ناآگاهانه محتوایی را به اشتراک گذاشته باشید که از نظر قانونی اجازه نداشتید. یا محتوایی که به اشتراک گذاشته‌اید دارای فعالیت‌های غیرقانونی، خشونت یا محتوای جنسی است که همگی زمینه‌ای برای غیرفعال کردن هستند. در نهایت، اگر شخصی اکانت شما را گزارش کند، اینستاگرام ممکن است برای بررسی فعالیت شما آن را به طور موقت غیرفعال کند.


به خاطر داشته باشید که این نوع بن‌ها با مسدود شدن IP اینستاگرام شما یکسان نیستند. علل متفاوت است و نتایج نیز متفاوت است.


هرگز فضای اینستاگرام خود را از دست ندهید

اینستاگرام یک پلتفرم بزرگ است و انتظار می رود که کاربران دستورالعمل های سختگیرانه ای را دنبال کنند. از یک طرف، قوانین همیشه واضح نیستند و گاهی اوقات کاربر ممکن است قربانی یک ممنوعیت ناعادلانه شود. از سوی دیگر، کسانی که به شدت به برنامه های شخص ثالث برای رشد حساب های خود متکی هستند، ممکن است به صراحت مرتکب یک تخلف ممنوع شده باشند.


اگرچه همه چیز از دست رفته نیست. اگر صبور باشید، این ممنوعیت در عرض چند روز برطرف می‌شود و می‌توانید استراتژی دیگری را برای رشد حساب خود امتحان کنید. با این حال، اگر زمان عامل مهمی باشد، یک سرویس جایگزین قابل اعتماد VPN ممکن است راه حلی برای بازگشت به پلت فرم باشد.


نکته اصلی این است که ممنوعیت اینستاگرام یک ناراحتی بزرگ است، به خصوص برای افرادی که حضور آنلاین خود را جدی می گیرند. اما این یک مشکل غیر قابل حل نیست.


آ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد